AUDYT SKLEPU ONLINE.png


Audyt sklepu online 
to moja autorska analiza Twojego sklepu online, którą wypracowałam publikując ponad 100 sklepów i stron www. Podczas audytu wykorzystuję techniki testów manualnych oraz automatycznych, przy pomocy sprawdzonych narzędzi e-commerce. Każdy sklep to inna branża, inna grupa Klientów, inne cele właściciela i właśnie to biorę pod uwagę podczas audytu. Dzięki temu audyt, który otrzymasz będzie spersonalizowany tylko i wyłącznie do Twojego sklepu. 


Co zawiera kompleksowy audyt sklepu? 

kompleksowy audyt sklepu online box.png


1. Audyt produktowy, a w tym: 

a) Analiza ścieżki zakupu produktu z karty produktu, kategorii i rotatora produktowego na stronie głównej. 

b) Analiza karty produktu. 

c) Analiza prezentacji produktu w kategorii. 

d) Analiza prezentacji produktu w rotatorze produktowym na stronie głównej.

e) Analiza procesu zakupowego i składania zamówienia. 

2. Analiza strony głównej.

3. Analiza UX sklepu.

4. Analiza karty kategorii.

5. Podstawowa analiza SEO.

6. Podstawowa analiza prawna (Analiza niezbędnych elementów e-commerce
zgodnie z obowiązującymi ustawami i dyrektywami.)

7. Analiza słabych i krytycznych punktów w sklepie.

8. Testy manualne, testy automatyczne. 

9. Desktop i mobile.





Przebieg współpracy

przebieg współpracy.png

1. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem audytu sklepu online, skontaktuj się ze mną pod adresem
e-mail kontakt@patrycjaorzechowska.pl

2. Otrzymasz ode mnie kilka pytań, które pozwolą mi przygotować audyt indywidualny dla Ciebie,
dla Twojego sklepu, pod kątem Twojej branży i pod kątem Twoich Klientów.

3. Po uregulowaniu płatności oraz przesłaniu odpowiedzi...

4. ... otrzymasz analizę sklepu online w ciągu 14 dni.





Dlaczego warto zdecydować się na kompleksowy audyt sklepu?


Kompleksowy audyt sklepu to idealne rozwiązanie, by właściwie przyjrzeć się swojemu sklepowi online. Audyty, które wykonuję dostosowuję indywidualnie do Twojego sklepu, dzięki czemu uzyskasz indywidualną listę elementów, które należy poprawić, zmienić lub wdrożyć.

Audyt obejmuje analizę najważniejszych kwestii, których usprawnienie sprawi, że Twój sklep będzie spełniał standardy e-commerce, dzięki czemu będziesz miał szansę wybić się wśród konkurencji i zwiększyć sprzedaż w sklepie.

Audyt, który ode mnie otrzymasz, będzie zawierał dokładne informacji odnośnie błędów i krytycznych punktów, które są zlokalizowane w Twoim sklepie oraz wskazówki jak je wyeliminować. 

 

Jeśli chcesz otrzymać spersonalizowany audyt Twojego sklepu online lub masz jeszcze kilka pytań, skontaktuj się ze mną pisząc na adres e-mail kontakt@patrycjaorzechowska.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.





Poznaj inne moje produkty:

                                                         audyt produktowy.png                       audyt strony www.png