audyt produktowy informacje.png


Audyt produktowy 
sklepu online to moja autorska analiza asortymentu, który sprzedajesz w Twoim sklepie online. Wypracowałam go wdrażając ponad 100 sklepów online i stron www oraz podczas współpracy z właścicielami tych witryn.  Analiza porzuconych koszyków oraz procesów zakupowych z różnych branż, a przy tym korzystanie ze sprawdzonych narzędzi e-commerce pozwala mi ocenić czy Twoje produkty są prawidłowo zaprezentowane oraz czy możliwość ich zakupu jest odpowiednia. Audyt produktowy jest w pełni spersonalizowany do Twoich produktów!




Co zawiera audyt produktowy?

audyt produktowy box.png


1. Analiza ścieżki zakupu produktu z karty produktu, kategorii i rotatora produktowego na stronie głównej. 

2. Analiza karty produktu. 

3. Analiza prezentacji produktu w kategorii.                      

4. Analiza prezentacji produktu w rotatorze produktowym na stronie głównej.

5. Analiza procesu zakupowego i składnia zamówienia.

6. Testy automatyczne, testy manualne, analiza SEO.    

7. Desktop, mobile.



Przebieg współpracy

przebieg współpracy_1.png

1. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem audytu produktowego, skontaktuj się ze mną pod adresem
e-mail kontakt@patrycjaorzechowska.pl

2. Otrzymasz ode mnie kilka pytań, które pozwolą mi przygotować audyt indywidualny dla Ciebie,
dla Twojego sklepu, pod kątem Twojej branży i pod kątem Twoich Klientów.

3. Po uregulowaniu płatności oraz przesłaniu odpowiedzi...

4. ... otrzymasz analizę produktową w ciągu 14 dni roboczych. 




Dlaczego warto zdecydować się na audyt produktowy?


Ilość sprzedanych produktów w sklepie online zależy m.in. od tego jak przedstawione są produkty, które sprzedajesz. Dzięki audytowi produktowemu dowiesz się co dokładnie wdrożyć, aby Twoje produkty były przedstawione tak, że Klienci będą chcieli je kupić oraz będzie to dla nich wygodne.

Audyt, który ode mnie otrzymasz, będzie zawierał dokładne informacje odnośnie błędów, które są zlokalizowane przy prezentacji produktów oraz wskazówki jak je wyeliminować. Dzięki temu nabierzesz świadomości odnośnie sprzedawanych produktów i będziesz wiedzieć co wdrożyć, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie.


Audyt produktowy jest częściowym audytem sklepu. Zachęcam do skorzystania z kompleksowej analizy całego sklepu, dzięki której uzyskasz wszystkie niezbędne informacje dotyczące zmian, jakie warto wprowadzić w Twoim sklepie. 



Porównanie: Audyt produktowy VS Audyt kompleksowy całego sklepu



Funkcja Audyt produktowy Audyt kompleksowy całego sklepu
Analiza ścieżki zakupu produktu z karty produktu, kategorii i rotatora produktowego na stronie głównej.  + +
Analiza karty produktu.  + +
Analiza prezentacji produktu w kategorii.  + +
Analiza prezentacji produktu w rotatorze produktowym na stronie głównej. + +
Analiza procesu zakupowego i składania zamówienia.  + +
Analiza strony głównej. - +
Analiza UX sklepu. - +
Analiza karty kategorii. - +
Podstawowa analiza SEO. Tylko w obrębie produktu. Całego sklepu.
Podstawowa analiza prawna (Analiza niezbędnych elementów e-commerce zgodnie z obowiązującymi ustawami i dyrektywami.) - +
 Analiza słabych i krytycznych punktów w sklepie. - +
Testy manualne, testy automatyczne.  Tylko w obrębie produktu. Całego sklepu. 



Poznaj inne moje produkty:

audyt produktowy.png                       audyt strony www.png